fbpx

8 motive pentru a alege reclame pe Facebook

motive pentru a alege reclame pe Facebook

8 motive pentru a alege reclame pe Facebook

Facebook pentru afaceri: o idee bună sau o pierdere de timp?

Motive pentru a alege reclame pe Facebook sunt numeroase și ar fi păcat să ratați posibilitățile oferite de aceast site de socializare. Când spunem “Facebook” ne gândim la acea platformă de socializare, unde împărtășim poze, video-uri și impresii cu prietenii noștri (sau fanii). Practic este văzut ca un mediu de divertisment și destinere utilizat în scopuri recreeative (chiar și romantice). Mulți sunt sceptici în ceea ce privește monetizarea acestui mediu de comunicare. Însă, practica demonstrează că Facebook are mult potențial, mai ales în România. . 

reclama pe facebook

Printre clasicile canale mass-media se numără TV-ul. Scopul lui, ca și al Facebook-ului, este pur de divertisment, însă tot aici sunt derulate cele mai multe reclame. De ce? Fiindcă cliențîi tăi așa își petrec timpul! Românii stau în jusr de 5-8 h pe zi pe Facebook. Asta înseamnă că și clienții tăi fac la fel—de ce să nu comunici cu ei?

Oamenii aleg să își expună viețile pe Facebook, începând cu date demografice (vârstă, sex, educație etc.), locul de muncă, preferințe (mâncare, filme, emisiuni și nu numai) până la momente unice și intime din viața lor precum o nuntă sau nașterea primului copil, prima casă cumpărată și lista poate continua. Sunt diverse studii psihologice care explică aceste tipuri de comportament. În mare se bazează pe dorința internă a fiecărui dintre noi de a primi aprobarea celor din jur, de a fi acceptați și de a simți că facem parte din aceeași comunitate. 

Facebook a creat un ecosistem foarte prielnic pentru marketing. Ai la îndemână toate uneltele pentru a crea campanii de succes. Dacă știi să utilizezi această platformă vei avea parte de rezultate substantiae și relevante pentru evoluția businessului tău. De ce să optezi pentru promovare pe Facebook? Noi îți oferim 8 motive pentru a face acest pas!


8 motive pentru a alege reclame pe Facebook: crește-ți afacerea la alt nivel

Trăim vremuri incerte. Asta este un fapt ce nu poate fi negat. Chiar dacă în unele zile se simte că și cum am revenit la normal, ni se reamintește rapid că trăim pe timpul unei pandemii care poate  schimba la 180 de grade cursul viețîi. Bineînțeles, soluția nu este să te panichezi și să devii un personaj din povestea cu drobul de sare. Însă, este de preferat să acționezi într-o manieră inteligentă și de folos pentru afacerea ta. 

Mediul online poate fi salvarea așa că merită să investești în imaginea ta pe site-urile de socializare, în special Facebook. De ce? Iată cele 8 motive promise:

social media impact

Promovarea pe Facebook dă o șansă afacerilor mici și medii. În comparație cu celelalte mijloace de promovare online (i.e. Google Ads), reclamele pe Facebook aduc rezultate chiar și cu bugete modice. Ceea ce este un mare plus, mai ales dacă eșți la început de drum sau nu îți permiți momentan să investești prea mult în publicitate. 

Campanii personalizate. Unul dintre marile avantaje Facebook este că stochează date esențiale ale ultilizatorilor. Imaginează-ți clientul tău ideal: ce vârstă are, educație, ce îi place, unde își petrece timpul, ce venit are etc. Ei bine, toate aceste informații le vei găși pe Facebook—practic reclamă ta se va adresa direct clientului tău.

Crești expunerea brandului tău online. Fiecare campanie pe Facebook va culege like-uri, comentarii și inevitabil mai multă atenție asupra paginii tale. Oamenii vor fi interesați și vor dori să afle mai multe despre ține și ce oferi.

Diversitate în campanii de promovare pe Facebook. Dacă știi să fii creativ, poți utiliza Facebook-ul să îți faci o lista foarte mare de clienți potențiali. Apoi poți reîmprospăta lista respectivă cu oferte, descrieri produse și să-i convingi să cumpere.

Posibilitate pentru remarketing. De ce să te chinui să colectezi clienți noi, când deja ai câțiva interesați de produsele tale? Este mult mai simplu să convingi pe cineva să cumpere care își dorește produsele/serviciile tale decât să o iei de la zero cu un utilizator ce nu îți cunoaște firma. Facebook oferă posibilitatea de remarketing și poate fi de real ajutor.

Investiție în reputația firmei tale. Cu cât mai mulți oameni îți vor cumpără serviciile, cu atât cresc șansele să primește recenzii (sau recomandări) la pagină. Acestea sunt extrem de importante în decizia de cumpărare a clienților tăi. Online, deseori cumpărătorii se lasă influențați de experiențele altor oameni. De ce să nu profiți de Facebook să îți îmbunătățești recenziile?

Te faci remarcat mult mai rapid…și mai ieftin! Deja am menționat că nu ai nevoie de un buget colosal pentru a te evidenția în rândul consumatorilor tăi. Însă, cu Facebook Ads te faci remaract mult mai rapid decât în mod organic. Like-urile la pagină se fac foarte greu, de aceea reclamele online ajută. O campanie reușită îți poate aduce sute de like-uri, care se adună. La final, 3000 de like-uri parcă aduc un alt nivel de încredere clienților tăi în comparație cu 10. 

Viziune pentru viitor. Facebook este o platformă de lansare excelentă pentru toate tipurile de întreprinderi. Chiar dacă la început vei simți că investeșți mai mult decât câștigi, după o perioada vei observa că deși bugetul tău pentru reclame a scăzut, numărul comenzilor crește. De ce? Fiindcă ai câștigat o poziție pe piață și oamenii încep să aibă încredere în brandul tău și în produsele oferite. 

motive pentru a alege Facebook Ads

Bineînțeles, Facebook Ads nu înseamnă apogeul succesului online, însă este o platformă tare utilă și care îți poate aduce mulți clienți. Este relativ simplu de manevrat și cu puțin interes și atenție, rezultalele nu vor întârzia să vină. 

Noi recomandăm integrarea acestui tip de promovare, din variate motive. În afară de cele 8 mentionante anterior, prezența pe social media are o valoare și pentru poziția organică a site-ului tău. Motoarele de căutare precum Google nu te vor lua în serios dacă nu ai o prezență vizibilă inclusiv pe site-urile de socializare precum Facebook. Îți poți crea singur campaniile sau poți apela la profesioniști. Indiferent de alegere, este important să te folosești de promovarea de tip social media, mai ales în această perioadă.

Clienții tăi sunt chiar acum activi pe Facebook. Tu ce măsuri iei pentru a comunica cu ei? Fă primul pas și alege crearea unei campanii pe Facebook. Noi te putem ajuta oricând!

 

No Comments

Post A Comment