Lasă-te descoperit de clienții tăi! Te putem ajuta să comunici mai ușor cu ei printr-un website structurat după nevoile afacerii tale.
Siguranță și control. Un site de calitate înseamnă siguranța datelor și actualizări constante, programate în beneficiul tău și a clienților tăi.
Interacționează direct cu clienții tăi! Facebook poate fi folosit în avantajul afacerii tale. Cum? Prin reclame personalizate cu mesaje aparte.
O poză face cât 1000 de cuvinte. Însă ce spui de o poză cu mesaj adresat grupului de oameni ce îți sunt sau pot deveni clienți?
Fii memorabil cu Youtube ads. Într-un video de 30 de secunde poți spune mult mai multe decât în orice articol sau pagină de prezentare.
Oldies but goldies! Uneori un banner, pliant sau chiar o carte de vizită poate atrage atenția necesară afacerii tale.
Fii la îndemâna clienților tăi! Mai orice cautare online începe cu Google. Site-ul tău poate fi printre primele opțiuni.
Un mix variat aduce cele mai bune rezultate. Și uneori reclamele pe site-uri similare cu ale tale pot crește numărul de clienți.
Însă, pentru a putea ajunge la acest punct, avem nevoie de informații și de o bună colaborare din partea ta. Doar împreună vom reuși să transformăm afacerea ta. Așadar, care sunt itemele de discuție dacă vei accesa o ofertă Skyrol?
Ți-am făcut o listă scurtă, ca să avem o bază:
Ce anume îți dorești? Vrei să ai un website responsive? Vrei pagini specifice pentru un produs? Poate ești în căutarea de materiale publicitare pentru a le înmâna clienților? Vrei mai multă expunere în mediul online?
Nu te speria de numeroasele întrebări. Sunt doar puncte de început și pe baza acestora vom determina care este calea potrivită pentru business-ul tău. De regulă, este indicat să avem 2-3 obiective pe termen lung și câteva pe termen scurt. Așadar, ne asigurăm că există progres constant.
Bineînțeles, specialiștii noștri pot face recomandări după o scurtă analiză a afacerii tale, însă înainte de a lua acțiuni vrem să ne asigurăm că suntem pe aceeași lungime de undă.
Dacă oferi clienților tăi servicii și sau/produse diferite trebuie promovate în mod diferit. Fiecare dintre ele are o specificitate anume și trebuie scoasă în evidență pentru o anumită tipologie de client. Chiar dacă ai doar un singur serviciu, trebuie analizat pentru a identifica punctele forte și punctele slabe.
Este foarte important să fim sinceri în astfel de situații pentru a ști exact cum să formulăm prezentarea. De exemplu, să spunem că vinzi gadget-uri audio, însă multe din ele sunt replici din China. Evident, vor fi mult mai atragătoare la preț decât cele originale, așa că acesta este un punct forte pe baza căruia putem formula strategia de promovare.
Bun, acum că știm care sunt obiectivele, haide să definim cui trebuie să ne adresăm. Dacă ți-ai imagina clientul ideal, ce caracteristici ar avea? Cine ar fi cumparătorul ideal al produsului sau serviciului tău?
Cu o comunicare foarte bună, vom reuși să identificăm grupul țintă de clienți. Pe langă datele demografice (vârstă, sex, educație, etc.), este important să găsim și câteva elemente ce țin de comportamentul de cumpărare a acestora. Doar așa se pot face reclame personalizate care chiar aduc vânzări!
Cred că ești și tu de acord cu noi că o afacere la început de drum are alte necesități decăt un business bine închegat și cu o clientelă definită. Pentru una ar fi mai eficiente campanii de branding, de informare a clienților iar pentru alta strategia cu cele mai bune rezultate ar fi pe reclame personalizate pentru anumite tipologii de clienți.
Însă, ambele trebuie sa aibă un site bine pus la punct. Și nu facem această afirmație doar fiindcă noi oferim servicii de webdesign. De ce este esențial să ai un site funcțional și organizat în funcție de necesitățile businessului tău? Fiindcă orice efort de marketing online duce la o anumită pagină de pe website-ul tău.
Dacă un link nu este funcțional, ai omis erorile gramaticale, un formular nu se încarcă corespunzător sau pagina nu este responsive, atunci poți spune adio la vânzare și adio la un potențial client. Așa cum am mai menționat, un utilizator petrece maxim 30 de secunde pe o pagină web, dacă în acest timp nu găsește informația promisă atunci închide tabul și pornește o altă căutare.
După o analiză atentă a site-ului putem discuta despre campanii online și invitarea potențialilor clienți să îți descopere produsele și serviciile.
Pentru mai multe detalii despre expertiza Skyrol, te invităm sp citești secțiunea Despre noi. Acolo sunt prezentate informații concrete privind abilitățile noastre. Ceea ce vrem să evidențiem este modul de operare specific Skyrol. Acesta este structurat în cațiva pași care duc la rezultatele pe care ți le dorești.
Mai precis:
Așa cum ți-am mai spus, vrem să știm ce obiective ți-ai propus tu ca și business și cam ce anume ți-ai dori să obții. Apoi vom face o scurtă analiză a poziției afacerii tale pe piață comparativ cu al competitorilor direcți.
Este un prim pas pentru a identifica lipsurile și pentru a începe să punem bazele unei strategii personalizate pentru business-ul tău.
După ce am văzut care sunt punctele forte și cele slabe vom începe să structurăm un plan pentru a elimina din punctele slabe. De exemplu nu ai o prezență puternică pe site-urile de social media. Unul dintre specialiștii noștri îți vor scrutiniza conturile de socializare și va demara campanii pentru a atrage cât mai mulți vizitatori pe paginile tale (vizitatori ce se pot transforma în clienți)
Fiecare campanie va avea un obiectiv clar și axat pe unul dintre punctele slabe sau forte ale firmei tale, în funcție de strategia de marketing pe care vrem să o urmărim. De multe ori este un mix, așa că noi suntem mereu pregătiți să ne adaptăm la cerințele pieții.
Testarea este o parte foarte importantă în vederea obținerii unei imagini de ansamblu la cum reacționează oamenii la produsele și/sau serviciile tale. Uneori rescrierea titlului unei reclame poate face toată diferența. Pare o chestiune simplă, însă ai fi surprins la ce reacționează clienții tăi.
Succesul are în spate mulți pași mici, care presupun multă muncă și atenție. Așadar, în fiecare lună îți vom oferi un raport clar pentru a contoriza care este progresul și unde ne aflăm până la îndeplinirea obiectivului dorit.